Retourneren Zakelijk

U heeft zakelijk iets besteld maar wenst iets te retourneren? Voor zakelijke bestellingen gelden andere regels en wetten dan voor consumenten. (Ook wanneer u iets zakelijk heeft besteld voor eigen gebruik). Zo heeft u als bedrijf onderzoeksplicht en bent u uitgesloten van het retourrecht (de wet Kopen op Afstand).

Stap 1

Om als zakelijke klant een product voor service of garantie aan ons te retourneren heeft u eerst een RMA-nummer nodig. Deze kunt u aanvragen door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch +31 (0)36 711423470 als per e-mail weborder@hardware-expert.nl.

Stap 2

Print het aan u verzonden retourformulier.

Stap 3

Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Plak het retouretiket* en verstuur het.

Houdt u er rekening mee dat computer hardware bijzonder gevoelige apparatuur is. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.

Stap 4

U kunt het pakket op de onderstaande manieren retourneren. 

Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen. 

PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging. 

Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is. 

Heeft u in de winkel besteld en wilt u iets retourneren? Klik dan hier.

*Verzendlabel en/of retouretiket krijgt u alleen in het geval dat wij een fout hebben gemaakt.