Retourneren van winkel bestellingen

Het retourrecht geldt alleen voor producten gekocht op afstand, zoals internetbestellingen of telefonische bestelling. Een winkelaankoop is een normale koop, waarbij koop = koop het uitgangspunt is. Ruilen is geen verplichting voor Hardware Experts, maar een service. Wij adviseren je daarom je vóóraf goed te laten informeren door onze verkopers, om eventuele teleurstellingen achteraf te voorkomen.
Heb je echter toch het verkeerde gekocht? In uitzonderlijke gevallen zijn wij echter bereid om binnen enkele dagen het product om te ruilen, mits deze nog in nieuwstaat verkeert. Houdt er rekening mee dat Hardware Experts ten alle tijden zich het recht voor behoudt om een omruiling van producten te weigeren.

Uitgesloten producten:

  • Audio-, video- of datadragers
  • Software
  • Producten die speciaal op maat gemaakt zijn naar jou wensen (bijvoorbeeld een geassembleerde PC)
  • Geopende blister verpakkingen (dit zijn doorzichtige plastic verpakkingen)
  • Notebooks welke open zijn gemaakt (verbroken verzegeling)
  • Printers van welke de inkt/toner verpakkingen open zijn gemaakt (verbroken verzegeling)
  • Processoren
  • Hygiëneproducten



Voorwaarden:

Het product moet in nieuw staat zijn, zoals je dit ontvangen heeft in de winkel. Dit wil zeggen: het product moet nieuw in de doos zitten, met alle accessoires en handleidingen compleet. Er mogen geen krassen, deuken of andere vorm van schade op het product of de verpakking zitten. Geen verzegelingen mogen verbroken zijn. Het product mag niet in gebruik zijn genomen

  • Je ruilt het product hooguit binnen 7 kalenderdagen

Let op: bovenstaande informatie is gebaseerd op het retourneren/omruilen van een artikel welke in de winkel is aangeschaft. Indien er een artikel defect is, kun je hier klikken voor een verdere afhandeling.