Directe service van fabrikanten

Bij enkele fabrikanten is de directe service voor eindgebruikers dusdanig goed dat wij adviseren direct contact op te nemen met de fabrikant. U heeft dan voordeel van interessante servicemogelijkheden en directe service – dit kan in sommige gevallen zelfs betekenen dat u een iets versnelde service afhandeling heeft.

Indien u uw defecte artikel direct wilt aanbieden ziet u hieronder de bijbehorende gegevens over de helpdesk of website van de betreffende fabrikant.

AcerTelefoon:0900 - 20 20 767Website:http://acer.nl/ac/nl/NL/content/support
CanonTelefoon:020 - 721 91 03Website:http://canon.nl/support
CorsairWebsite:http://corsair.com/support
ESETWebsite:http://eset.com/nl/ondersteuning/
Fresh "n" RebelWebsite:http://www.freshnrebel.com/nl/support
GDATATelefoon:020 - 808 08 34Website:http://gdata.nl/ondersteuning.html
HPTelefoon:020 - 721 90 41
LG MonitorenTelefoon:0900 - 543 54 54Website:http://www.cerepair.nl/reparatie/reparatie-aanmelden
LinksysWebsite:http://support.linksys.com/nl-eu
MSI NotebooksTelefoon:085 - 401 13 15Website:http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
NetgearTelefoon:020 - 721 90 80Website:http://support.netgear.com/
Office 365Telefoon:020 - 500 1500Website:https://support.office.com/nl-NL
Office 365 ZakelijkTelefoon:0800 - 020 25 46Websitehttps://support.office.com/nl-NL
PackardBellTelefoon:0900 - 202 51 17Website:http://packardbell.nl/pb/nl/NL/content/online-support
RapooWebsite:http://rapoo.nl/support.aspx
SitecomTelefoon:0900 - 381 0001Website:http://sitecomlearningcentre.com/nl
SweexWebsite:http://www.sweex.com/nl/service-ondersteuning/
SynologyWebsite:https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us