Klachten

Natuurlijk willen wij dat je tevreden bent over ons. Wij proberen er dan ook alles aan te doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen.

Als je van mening bent dat je niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Hardware Expert, je niet tevreden bent over de afhandeling van een webshop aankoop of indien je vindt dat je klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kun je over een klacht indienen.

Hoe dien ik een klacht in?

Een klacht kan zowel schriftelijk als via E-mail worden toegezonden:

Per briefpost:

Hardware Expert.
T.a.v. klantenservice
Markerkant 10-30
1316 AD Almere

Per Email:

E-mail: directie@hardware-expert.nl

Vermeld je contactgegevens en telefoonnummer zodat wij contact met je op kunnen nemen om tot een oplossing te komen.

Wanneer wordt mijn klacht behandeld?

Wij zullen binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht contact met je op nemen voor een verdere afhandeling.

Kom je er niet met ons uit?

Een klacht kan bemiddeld worden door ICT waarborg. Voor meer informatie verwijzen wij graag naar de website van ICT waarborg, www.ictwaarborg.nl

Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/